úterý 4. června 2013

Confused

Tolik pocitů... míchají se ve mě jako polévka na plotně. 
Jenže já se s tím nemám komu svěřit. 
Potřebuju se z toho vypsat, vyříkat. Ale není komu. 
Nechci s tím nikoho otravovat, musím se s tím vypořádat sama.
Jsem tady sama, pořád jsem sama. 
Jsem sama, i když jsem v davu lidí. 
Asi osud... ne, nesváděj to na osud, Bino! 
Můžu si za to jen já sama. Jsem totiž jiná. 
Jako matematika... chápe mě málokdo. 
A nevyzná se ve mě nikdo. Ani já sama. 
Nedá se nic dělat, musím se s tím poprat. 

Skákat šipku do betonu nebudu, na to jsem moc líná. 


A tak si jdu udělat jedno velké silné kafe, vytáhnu učebnici do účetnictví, hromadu papírů a pokusím se nacpat nějaké informace do té duté a tupé schránky, která sídlí na mém krku. 



2 komentáře:

  1. polévky mám ráda, ale směsice pocitů ne.. zažeň je!
    matika mi sice nejde, ale třeba bych tě pochopila :) kdyžtak se mi ozvu
    a hezky se uč!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hlavně aby jsi měla čas na sebe! buď šťastná:-*

      Vymazat

Děkuji za váš zájem a milé komentáře! :3