sobota 8. března 2014

Zhrzená

A tak po čase došel mi dech,
ze rtů ozval se poslední vzdech,
a přejel mi mráz po zádech.
Nakonec vše vyřešil tvrdý a dlouhý běh!

Mozek už to nezvládá,
povinnosti odkládá.
Každý mi tu vykládá,
pravdami to dokládá,
že vidíš jen sebe,
a nad sebou nebe.
Pod tebou je peklo zlé,
tak tohle je fakt nemilé!

Pořád jsem ti pomáhala...
svoje věci nezvládala.
Kde je nějaký vděk? A hle! Na to pes štěk:
Ahoj lidi, já jsem Black! A mám skvělý swag!

Ano, možná máš svůj styl,
ale v těžkých chvílích, kde jsi byl?
Pokaždé ses urazil,
když řekla jsem si dost!
Vylezla na nejbližší most
a měla po mě zbýt jen kost!

Někde venku nebo v hospodě,
a v největší pohodě,
hrál jsi v klidu kulec,
jedině tak jsi velký borec,
ledový jak ledoborec!

Nikdy nic nevíš,
zato vtip mi vždycky povíš.

Přesto všechno tě mám ráda,
no bohužel ne jako kamaráda!

Z lásky nelze odstoupit,
zlozvykům ustoupit,
spoustu rizik podstoupit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš zájem a milé komentáře! :3